Feniks LED System

Często zadawane pytania

  1. Jakie produkty można znaleźć w ofercie firmy Feniks?

    W naszej bogatej ofercie możecie Państwo znaleźć takie produkty jak: zasilacze do LED, system przywoławczy, profil do taśmy LED, sterownik lub gotowe zestawy LED. Listę kategorii sklepu Feniks mogą Państwo znaleźć w Katalogu produktów.

  2. Czy warto jest stosować oświetlenie LED?

    Oświetlenie powinno być odpowiednio dopasowane, aby nie przemęczało oczu, a jednocześnie dawało odpowiednią jasność w pomieszczeniu. Dlatego polecamy Państwu lampy LED, które można użyć w dowolnych miejscach. Dzięki nim światło może być bardziej rozproszone lub jaśniejsze. Dodatkowo są one bardzo oszczędne i po około roku użytkowania, ich zakup się Państwu zwraca.

  3. Jak oświetlenie wpływa na samopoczucie?

    Odpowiednie oświetlenie jest bardzo ważne, ponieważ bez niego mogą pojawić się problemy z koncentracją, bóle głowy lub nudności. W naszym sklepie macie Państwo do wyboru takie rodzaje ledów, aby były podobne do światła dziennego i jednocześnie nie męczyły tak bardzo oczu.

  4. Po co stosowany jest profil do taśmy LED?

    Profil do taśmy LED stosowany jest między innymi dlatego, iż jest to bardzo estetyczne rozwiązanie, a dodatkowo można go zamontować w dowolnym miejscu w domu. Klienci są z nich również bardzo zadowoleni z powodu, że pozwala na wybranie odpowiedniej intensywności światła, które będzie najbardziej odpowiednie w wybranym pomieszczeniu.

  5. Jak wybrać gotowe zestawy i taśmy LED?

    Aby wybrać odpowiedni gotowy zestaw lub taśmy LED, należy się zastanowić gdzie będą się one znajdowały, a także jaką będą miały funkcje. Jeżeli zdecydujecie się Państwo zamontować je w łazience lub w innym miejscu, gdzie sprzęt będzie narażony na wilgoć, trzeba wybrać model, który jest wodoodporny. W sytuacji, gdy czas korzystania z taśmy LED będzie dłuższy niż godzinę dziennie, powinno się ją umieścić w aluminiowym profilu, który będzie pochłaniał ciepło, co sprawi, że produkt będzie o wiele dłużej Państwu służył.

  6. W jaki sposób powinno się dobierać zasilacze do LED?

    Bardzo istotne jest, aby wybrali Państwo odpowiedni zasilacz do LED, aby oświetlenie odpowiednio długo funkcjonowało. Parametry, które należy ustalić przed wyborem jest napięcie, jakiego potrzebuje wybrana taśma LED. Produkt musi być oczywiście dopasowany także do miejsca, w którym będzie się znajdował.

  7. Czym jest system przywoławczy i jakie jest jego zastosowanie?

    System przywoławczy, który staje się coraz bardziej popularny wśród naszych klientów, służy temu, by przekazać informację poprzez sygnał dźwiękowy lub świetlny. Najczęściej używany jest w placówkach medycznych, więzieniach, a także w lokalach usługowych i restauracjach. System przywoływania klientów nie zawiera wielu skomplikowanych elementów, dlatego jest często wybierany przez Państwa.

  8. Czym charakteryzuje się system przywoławczy?

    System przywoławczy charakteryzuje wszechstronność. Stanowi on idealne rozwiązanie jako gadżet bądź produkt komercyjny, dzięki któremu można w prosty sposób przekazywać informacje do klientów.

  9. Co w sytuacji, gdy sterownik do LED nie działa prawidłowo?

    Gdy zauważycie Państwo, że sterownik do LED nie działa, najlepiej na początku samemu sprawdzić, co jest tego przyczyną. Problem może tkwić w pilocie lub zasilaczu. Należy także upewnić się, że wszystko zostało zamontowane zgodnie z instrukcją. Jeśli po sprawdzeniu wszystkich możliwych opcji sprzęt nadal nie będzie działał, oznacza to że problem tkwi w sterowniku.

  10. Czy produkty firmy Feniks objęte są gwarancją?

    System przywoławczy, zasilacze i inne produkty oferowane przez firmę Feniks pozbawione są wad fizycznych. Dokonując jakiegokolwiek zakupu zyskują Państwo 24 miesięczną gwarancję. Produkty sprzedawane firmom objęte są roczną ochroną gwarancyjną.

  11. Jak długo czeka się na dostarczenie przesyłki?

    Wszystkie zamówione taśmy LED i inne produkty staramy się wysyłać wciągu 24 godzin. Paczki nadawane są najpóźniej następnego dnia roboczego,należy jednak doliczyć czas dostawy przewoźnika, który nie jest zależny odsprzedawcy.

  12. Co w sytuacji, gdy przesyłka jest uszkodzona lub niepełna?

    Paczkę, która do Państwa przyjdzie należy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji, gdy przesyłka zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzona bądź okaże się niepełna kurier sporządzi protokół szkody. Tylko na jego podstawie reklamacja zostanie rozpatrzona.

  13. Jakie metody płatności dostępne są w sklepie?

    Sklep oferuje kilka metod płatności. Za zakupione produkty klient może zapłacić tzw. szybkim przelewem przez przelewy24, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym na konto sprzedającego, oraz za pobraniem u kuriera.

  14. W jaki sposób można skontaktować się z firmą Feniks?

    Możecie się Państwo z nami skontaktować osobiście, w miejscu gdzie znajduje się nasza firma,czyli na ul. Letniej 23 we Wrześni.

KONTAKT
SZYBKIE PRZELEWY

UDOSTĘPNILIŚMY MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI SZYBKIMI PRZELEWAMI ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY przelewy24.pl
FIRMA GODNA ZAUFANIA

POSIADAMY CERTYFIKAT FIRMA GODNA ZAUFANIA
KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie??
Wpisz swój adres e-mail!



Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
© Feniks. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.